Reacties

Reacties 151 - 200 van 413

Naam Reactie Datum
André Verheggen Hallo Nel en John, Eindelijk even tijd om bij te lezen.… 29 jul. '16
Gerda Hoi zus en zwager weer even heerlijk zitten genieten… 28 jul. '16
Marijke van Essen Elk verhaal is weer even leuk, interessant of grappig.… 27 jul. '16
Betty en Ad Mooie foto"s. en wat een belevenissen allemaal.… 27 jul. '16
Betty en Ad Ha ha, ik zie jullie al met de neus tegen die voordeur… 27 jul. '16
Betty en Ad ja, die wegen kennen we, snelweg en dan die fietsers.....lijnbussen… 27 jul. '16
Anja misschien niet altijd ene plekje voor een tentje,… 27 jul. '16
Jannie Jullie maken weer genoeg mee, nu maar hopen Nel dat… 26 jul. '16
W&T P.s. Dat " middagje- strand-luieren" ( voor… 26 jul. '16
W&T Bij een zonnig ontbijt is het lezen van jullie( hilarische)… 26 jul. '16
Dick en Ria Julie verhalen lezen als een spannend en avontuurlijk… 26 jul. '16
Henk Ras Het klinkt allemaal of fietsen in Azië toch een beter… 25 jul. '16
Joop Wat een verhaal zeg! Idd je maakt wel wat mee op deze… 25 jul. '16
Marijke van Essen jullie maken een hoop mee, zo leuk om te lezen! Had… 24 jul. '16
Peter Beij Hoi John en Nel, Riga ken ik niet. Klinkt goed allemaal.… 23 jul. '16
Joop Hopelijk is julli fysieke hardeschijf groot genoeg… 22 jul. '16
Marijke van Essen Heel bijzonder, waarom hebbn deze mensen zulke vreemde… 22 jul. '16
Gerda Ziet er weer goed uit. Leuke verhalen om te lezen.… 22 jul. '16
Rita Johnston So much fun to read all about your adventures. Feels… 22 jul. '16
Peter Beij Hoi Nel & John, Alles goed zo te zien. Mooi gebied.… 21 jul. '16
Ineke Visser wat een mooie foto's weer! het valt me wel op… 21 jul. '16
Ineke Visser hahaha, leuk John, die hemelse blik van jou bij die… 21 jul. '16
Dick en Ria Zo te lezen, genieten jullie al weer volop ! Interessant… 21 jul. '16
André Verheggen Komen net terug uit Nideggen.We lezen nu jullie verslag.… 20 jul. '16
W&T Klinkt als een droomplek! Slaap lekker in " de… 19 jul. '16
Marijke van Essen Wat interessant. Jullie zullen wel lekker slapen langs… 19 jul. '16
Marijke van Essen Leuk verhaal weer. Ik zag bij de muzikant ook een… 18 jul. '16
Inez Mooie berichten! Geniet van alle avonturen! 18 jul. '16
Betty en Ad Leuke foto's. Veel fietsplezier en geniet van… 17 jul. '16
Betty en Ad Nou, wat die vis betreft.... Er zijn erger dingen,… 17 jul. '16
Joop Mooie plaatjes! Volgens de " kenners" blijft… 17 jul. '16
Angelique Titulaer Ziet er goed uit! Have fun! 17 jul. '16
Marijke van Essen hallo allebei, ziet er goed uit en de zon schijnt.… 17 jul. '16
Henk Ras Op de eerste fietsdag in ieder geval alvast mooi weer. 17 jul. '16
Angelique Titulaer Hoe mooi kan het leven zijn....en van wie was het… 16 jul. '16
Anja Namaste 15 jul. '16
Magda en Jelle Hoogeboom Fijne fiets vakantie Nel en John. Geniet van alles… 15 jul. '16
André Verheggen De reis kan nu echt beginnen. Veel plezier. 15 jul. '16
Dick en Liesbeth Gelukkig zijn jullie goed aangekomen ! Ben nu al benieuwd… 15 jul. '16
Joop Even lekker bijtanken en dan morgen op weg! Hopelijk… 15 jul. '16
Paula van der Voort Wat fijn dat jullie veilig zijn aangekomen. Ik hoop… 14 jul. '16
Evelien Ha John en Nel, Heel veel plezier en lekker genieten.… 14 jul. '16
Henk Ras Veel plezier en hopelijk hebben jullie een beetje… 13 jul. '16
Ineke Visser Heel veel plezier! Ik ben benieuwd naar jullie belevenissen.… 13 jul. '16
André Verheggen Lieve vrienden, Wij wensen jullie en goede reis. Fiets… 13 jul. '16
Marijke van Essen Hallo lieve sportievelingen, we wensen jullie heel… 13 jul. '16
Jannie Heel veel fietsplezier,dikke kus 13 jul. '16
Willem Aangeenbrug Net en John, Een hele mooie reis gewenst. Geniet er… 13 jul. '16
Martin en Loes Beste John en Nel We vinden het een hele onderneming,… 13 jul. '16
Joop Allereerst een heel goede reis gewenst en veilig en… 13 jul. '16

« Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende »  ...