Reacties
Reacties 51 - 100 van 413
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Ger en Aafke Bakker | Nou, nou, het is allemaal wat, fietsen in vreemde… | 21 jan. '18 |
| Marijke van Essen | Hallo allebei, wat een leuke verhalen. De bevolking… | 20 jan. '18 |
| Joop | Hallo John en Nel! Jullie in de warmte en wij in de… | 20 jan. '18 |
| André Verheggen | Prachtige verhalen en mooie plaatjes. Af en toe een… | 20 jan. '18 |
| Ger en Aafke Bakker | Lief stel, wat een prachtige verhalen en foto's… | 19 jan. '18 |
| W&T | Prachtige verhalen en foto’s....vooral de laatste… | 18 jan. '18 |
| Magda en Jelle Hoogeboom | Hoi, vakantiegangers morgen weer een lange tocht voor… | 18 jan. '18 |
| Jannie | Leuk om al jullie verhalen weer te lezen . Geniet… | 18 jan. '18 |
| Betty en Ad | Hi Nel en John. Alweer een poosje onderweg op jullie… | 18 jan. '18 |
| Helga kengen | Ik stuur jullie blog door naar zus astrid. Die vind… | 18 jan. '18 |
| Magda en Jelle Hoogeboom | Weer een hoop kilometers afgelegd tot hoor, en wat… | 17 jan. '18 |
| Tjibbe en Margriet | Hoi Nel en John, Met veel belangstelling lezen Margriet… | 17 jan. '18 |
| Henk Krook | Veel van je beschrijving komt bekend voor, met name… | 16 jan. '18 |
| Nel en John van Loon | Magda, ik heb je raad opgevolgd, vandaag heerlijke… | 16 jan. '18 |
| Magda en Jelle Hoogeboom | Wat veel bommen, hopen dat ze het ooit!!! nog eens… | 16 jan. '18 |
| Magda en Jelle Hoogeboom | Wat veel kilometers hebben jullie gefietst!!, weer… | 16 jan. '18 |
| Jos | Leuk om te lezen allemaal en herkenbaar. Bij de Friendshipsbrug… | 16 jan. '18 |
| Bert | Prachtige foto's. | 16 jan. '18 |
| Adriaan Gaastra | Ik lees steeds dat de communicatie in het Engels een… | 15 jan. '18 |
| Ineke Visser | Leuk verhaal weer. Ben toch wel benieuwd naar de buddha… | 15 jan. '18 |
| Ineke Visser | haha, jullie maken een onuitwisbare indruk!! Dansen… | 15 jan. '18 |
| Marijke van Essen | Kan het zijn dat jullie in een vorige reis ook zo'n… | 15 jan. '18 |
| Rolf | De berekening van de 2 miljoen bommen en 2000 per… | 15 jan. '18 |
| Rolf | Jaloers!! Hier koud en regen. Heb de griep en ga morgen… | 15 jan. '18 |
| Joanna | Leuk & Lekker ... leuke foto's ook Super… | 14 jan. '18 |
| Yvonne en Chris | Wat super leuk om mee te maken, volgende reis van… | 14 jan. '18 |
| Marja Sinkeldam | Hi John en Nel, een beetje later ingelogd. Ik ga nu… | 14 jan. '18 |
| Magda en Jelle Hoogeboom | Wat maken jullie weer veel mee en wat een vriendelijke… | 13 jan. '18 |
| Jeannette | Ooh heerlijk al dat lekkere eten! Veel plezier! | 13 jan. '18 |
| Jeannette | Wat een heerlijke reis hebben jullie. Mooie verhalen… | 13 jan. '18 |
| Ineke Visser | die linker bedoel je toch? :-) | 13 jan. '18 |
| Joop | Geweldig, wat een mooie ervaringen! Zo te zien vermaken… | 13 jan. '18 |
| Marijke van Essen | Hallo allebei, elke dag weer een andere belevenis,… | 12 jan. '18 |
| Henk Ras | En een mooi tuinsetje! | 12 jan. '18 |
| Inez | Dat is weer eens iets anders dan gebakken kibbeling!… | 12 jan. '18 |
| André Verheggen | Mooie foto,s. Weer kon wat beter zo te lezen, maar… | 12 jan. '18 |
| Nel en John van Loon | Nee, dat is mannetje/vrouwtje! Vrouwen zeggen Ka,… | 12 jan. '18 |
| Peter | Mooie verhalen! Wat is de vertaling van Sawadee-ka… | 12 jan. '18 |
| Angelique Titulaer | Hallo John en Nel, Weer leuk om jullie verhalen te… | 12 jan. '18 |
| Ineke Visser | Prachtige foto’s weer! Jammer dat het weer wat tegenvalt!… | 11 jan. '18 |
| Magda en Jelle Hoogeboom | Hoi vakanie gangers, het ziet er net zo grijs uit… | 11 jan. '18 |
| Rolf | Neem een recept mee van die bloedsoep voor Jan Duijvis.… | 10 jan. '18 |
| Paula van der Voort | Wat een belevenissen! Mooie foto's weer 😊.… | 9 jan. '18 |
| Magda en Jelle Hoogeboom | Weer een heerlijke dag en weer veel gezien, soepje… | 9 jan. '18 |
| W&T | Klinkt (en ziet er) goed uit..... lekker ontspannen!… | 9 jan. '18 |
| Peter Beij | Klinkt goed allemaal. Ik ben vanmiddag naar Leiden… | 9 jan. '18 |
| Paula van der Voort | O geweldig weer! Wat een mooi verhaal. Enne over de… | 9 jan. '18 |
| Marijke van Essen | Nou Nel en John, jullie hebben in twee dagen al veel… | 9 jan. '18 |
| Rolf | In twee dagen al veel meegemaakt. Succes verder, R… | 8 jan. '18 |
| Magda en Jelle Hoogeboom | Wat een gemoedelijk volk, jullie foto's zijn… | 8 jan. '18 |

- Jeannette: Wat een prachtige reis hebben…
- Rita Johnston: Welcome home again. Thank…
- Yvonne en Chris: Welkom terug! Netjes hoor…
- Ineke Visser: welkom terug! ik ben het…
- Ger en Aafke Bakker: Best stel, lieve Nel en JohnnyBoy,…
Alle reacties »