Vlinders in de buik.....??

11 januari 2014 - Chiang Rai, Thailand

Vandaag een tochtje in de buurt van Chiang Rai gemaakt en daarbij een (spier)witte tempel bezocht. Is in Thailand al een belangrijke (toeristische) attractie. Heeft ook een hoog Efteling gehalte! Wordt geraliseerd door een Thai kunstenaar, die een uniek project wil realiseren. Verwacht dat het nog 90 jaar duurt voor het klaar is......een soort Gaudi dus! Uitleggen verder lukt niet. Kijk maar naar de foto......een bizar gebouw! Of google even Wat Rong Khun.

Teruggefietst over het 'platteland', dus dwars door de rijstvelden en met alleen maar vriendelijke en zwaaiende Thaise mensen.

vanavond moesten we er dus aan geloven. Echt thais eten op de avondmarkt......dus gefrituurde groenten, vis, garnalen e.d., met daarbij een selectie van krekeltjes, sprinkhaantjes en rupsen van de bamboevlinder.......nu dus de vlinders in de buik! En....ze smaakten heerlijk, lekker knapperig. Dus weer een ervaring rijker!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ineke Visser:
    11 januari 2014
    Haha dat ze heeerlijk smaakten kan ik niet echt geloven. Maar idd wel knapperig. Maar geef mij maar een harinkie:-)
    als er nu maar geen bamboe in je buik gaat groeien. Woehahaaa
  2. Gerda:
    11 januari 2014
    De vlinders in je buik mag je houden, maar denk er aan,
    we hebben hier zomers een tekort aan vlinders volgens de biologen. Ga dan maar voor de kikkers.
    Genieten van de foto`s en verhalen.
  3. Yvonne en Chris:
    11 januari 2014
    Jullie laten het je wél smaken zeg! Maar rupsen gaat mij wel iets te ver hoor... brrr Veel plezier nog samen :-)
  4. Marijke:
    11 januari 2014
    Veel plezier met en zonder de vlinders!
  5. Yvonne en arjen:
    Hoi John en Nel,
    Nou klinkt goed, in ons eten in Europa willen ze ook steeds meer insecten in het eten verwerken. Zijn jullie intussen al gewend. Veel plezier.
  6. Betty en Ad:
    22 januari 2014
    Getver nee, ik dacht dat ik een alleseter was maar hier loop ik toch niet warm voor hoor. Enneh....vlinders had je toch al in je buik....