Versleten voeten in Chiang Mai

2 januari 2014 - Chiang Mai, Thailand

We gingen om te fietsen in Thailand, maar we hebben de hele dag door Chiang Mai gelopen. Een echt aziatisch stadje met winkeltjes, marktjes en vooral (heel) veel Boeddistische tempels! CM schijnt meer dan 300 tempels te hebben....en daar hebben we er al veel van gezien vandaag! Maar de een nog mooier dan de ander! Een tempel is een Wat in het Thais. Alles verloopt hier erg relaxed en in het verkeer wordt NIET getoeterd....en dat is uitzonderlijk in Azië! We hebben dus een   ' toeristische' route door CM gelopen en dat voelen we nu wel goed aan de voeten! Maar ja, net weer even lekker Thai gegeten, dus dat vergoed veel. Dat is echt heerlijk. Dat gaat wel goed komen in de volgende 55 dagen...

Afgeopen nacht als een blok geslapen, we hadden natuurlijk een nachtje gemist, maar nu is alles weer fris en fruitig. Morgen blijven we nog een dag in CM, maar stappen we ook op de fiets om de omgeving wat te verkennen en om weer een beetje te wennen. Zaterdag wordt onze 1e fietsdag.

1. Henk Ras:
    Hoi Nel en John,
    Ook nog de beste wensen vanuit Zwijndrecht!
    We zien uit naar het vervolg van de reis, vooral om dat het relaxed is dat jullie je inspannen en wij gewoon (een beetje) kunnen meereizen. ;-)
  2. Marijke:
    2 januari 2014
    Leuk om te lezen! Stuur ook eens een foto,!!!
  3. Bert:
    2 januari 2014
    Hier koud, regen en storm. Morgen een mini cruise naar Newcastle. Er is daar een leuke overdekte markt.