Nous sommes arrivé!

1 januari 2014 - Chiang Mai, Thailand

We zijn veilig in Chiang Mai gearriveerd! Bijna nog het vliegtuig in Singapore gemist. Het zou om10.00uur ipv 8.50u vertrekken. Stond netjes op het digitale bord. Dus we zijn nog maar op ons gemak koffie gaan drinken. Tegen 9 uur weer naar de gate geslenterd.....maar plots stond op het bord ' gate closing'! Vertrektijd was weer gewijzigd in 9.15u.......nog net op tijd aan boord! Bijna wel de fietsen in CM, maar wij niet.....

In CM werden we op het vliegveld opgehaald door een taxi. Prima geregeld. In het hotel konden we Ria en Dick in de armen sluiten. Toch apart: dat we elkaar halverwege de aardbol dan hier weer zien. Ria en Dick waren om ca 9.00 aangekomen.

We waren allemaal nogal verreisd, dus we zijn eerst even het zwembad(!)ingedoken, daarna vlak bij het hotel in een restaurantje wat gegeten en gedronken. Wat is dat Aziatische eten toch lekker....

De rest van de middag bezig geweest om de fietsen weer reisklaar te maken. De verpakking was toch wel behoorlijk beschadigd. N.B. Van allebei de fietsbel naar de gallamiezen! Voor de rest doet alles het weer.

Morgen gaan we de (oude) stad verkennen.

1. Marijke:
    1 januari 2014
    Leuk om te lezen dat jullie goed gearriveerd zijn, ga maar oefenen in ringring roepen:-) groetjes M
  2. Magda en Jelle Hoogeboom:
    1 januari 2014
    Gelukkig toch nog op tijd voor de vlucht, geniet ze met z`n vieren. Gr. Jelle en Maggie
  3. Bert:
    1 januari 2014
    Leuk over jullie reis te lezen. Hier heb je ook chinezen met lekker eten maar zal wel anders smaken.
  4. Rosa en ignazio:
    2 januari 2014
    Leuk om van jullie te lezen dat velig en wel aangekomen zijn
    wat eten betreft moet men een "oosters" liefhebber zijn.
    Genieten maar met volle teugen van jullie verdere reis
    groetjes en veel liefs Rosa & Ignazio
  5. Hedy:
    2 januari 2014
    Jullie op 1 januari aangekomen op plaats van bestemming en wij op die dag naar huis. Ik wens jullie heeeeeeel veel fietsplezier en mooie verhalen! Sportief en gezond 2014 gaat hiermee in elk geval goed van start :) grt. Hedy
  6. Peter Beij:
    4 januari 2014
    Hoi John en Nel,

Ziet er zonnig en oosters uit allemaal. Jullie ruilden op je zestiende verjaardag de fiets in voor respectievelijk een Tomos en een Mobylette. De fietsen werden zodra het kon in de wilgen gehangen. In dat licht bezien is het goed te zien dat jullie het fietsen niet verleerd zijn. Geniet ervan en kom heel terug. Groet, ook van Helga, Peter Beij