omhoog naar Fang...

8 januari 2014 - Fang, Thailand

na het ontbijt vroeg vertrokken. We gaan eerst een flink stuk omhoog. nog steeds over de ' hoofdweg' naar het noorden. Even een stop gemaakt bij een gigantisch Boeddhabeeld. Na 16 km deze weg verlaten en zijn een rustige weg opgereden. Rijden inmiddels op een hoogvlakte met weinig hoogteverschillen. Een prachtig landschap, vooral land- en tuinbouw. In een dorpje een noedelsoep gegeten. Onderweg kwamen we regelmatig langs Wats (tempels). Nu in Fang aangekomen in een lokaal hotel.Totaal 58km.

Vanmiddag over de lokale markt rondgelopen. Ongelofelijk wat een verscheidenheid aan eetbare zaken....verschillende dingen geprobeerd...alleen de kikkers maar niet!

1. Henk Ras:
    8 januari 2014
    Dat valt dan weer even tegen (dat jullie die kikkers niet proberen).
    Ik zie wel dat jullie wel lekker weer hebben. Ze beloven ons kouder weer na het weekend dus nog maar even wegblijven, want schaatsen zit er voorlopig niet in.
  2. Ineke Visser:
    8 januari 2014
    Erg leuk om jullie zo te volgen. Het ziet er prachtig uit en wat een mooi weer! Jaloers! Valt idd wel een beetje tegen dat jullie de kikkers niet hebben geprobeerd,haha. Wel de gefrituurde sprinkhaan al geproefd? Ook dat hoort bij de thaise keuken, schijnt een delicatesse te zijn. Voor hun althans!:-))
    Veel plezier nog en jullie krijgen de groeten van de woensdagavond yogaclub;-)
  3. Dirk De Blaeij:
    9 januari 2014
    Wat leuk om jullie te volgen. Ik ga morgen weer bij tante Gerda op de thee en dan hebben we iedere keer een leuk onderwerp. Heerlijk om in zo'n andere wereld te zijn en daarvan te genieten, fijne reis verder en je hoort wel weer eens wat.
  4. W&T:
    9 januari 2014
    Terwijl ik jullie verslagen lees zie ik jullie voor me...genieten met van die blije koppen! Als de dag met koffie kan beginnen en zo tussen door nog een aantal is de dag al goed....fietsend door een sprookjesachtige omgeving met heerlijke geuren, leuke ontmoetingen, fantastisch eten enz. zijn de dagen meer dan goed!! Super voor jullie....blijf genieten!! groet van Will en dikke x Tineke
  5. Peter Sterrenburg sr.:
    9 januari 2014
    Ik reis met jullie in gedachten mee. Vooral vandaag, snertweer:regen,harde wind brrrr. En dan bij jullie. Jaloersmakend.
    Veel reisgenot, em doe voorzichtig.
    Lieve groet. Peter sr.
  6. Tom en ingrid koene:
    10 januari 2014
    hallo dick en ria,
    zoals jullie zien volgen we jullie iedere dag en genieten/reizen met jullie mee.
    vooral tom,kan niet wachten om ook een grote fietstocht te maken, het liefst 3 maanden:).......doe aub wel voorzichtig!!!!.wij genieten nu even van tomtom, spelen de tourist iedere dag, het weer is prima.
    hugs vanuit een warm auckland , tom en ingrid
  7. Marijke:
    10 januari 2014
    Mooi verhaal, prachtige foto's. Nel en John geniet er van!!!