Koffie met bananencake...

7 januari 2014

Gisteren een wifi-loze dag, dus vandaag maar even dit verslag maken. We zijn in Chiang Dao eerst over de (wekelijkse) markt gelopen. Wat een kleuren en geuren! Er worden hier toch een heleboel etenswaren aangeboden die wij niet (her)kennen! Al eerder gezegd de Thai keuken is echt heerlijk....Als echte hollanders hebben we natuurlijk wel trek in koffie 's ochtends. Dat valt niet altijd mee om te vinden, maar net toen we C. Dao uitreden: koffie! En goede, met ......bananencake ( de smaak van thuis)

De route ging op en af. Soms een behoorlijk klimmetje, maar goed te doen. Ook niet erg lang vandaag: 37 km. Dus vroeg in de middag arriveerden we bij het Chiang Dao Hill resort. Een plek voor babilonische sprakverwarringen, wnat geeen woord engels... Parkachtig complex met verspreid liggende houten huizen. Vergane glorie, maar goed genoeg. Restaurant met zeer uitgebreide kaart, dus we zaten goed (alleen dus zonder wifi)

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Frank en bianca:
    9 januari 2014
    Een goedeavond reislustige mensen,
    Leuk jullie verslag te lezen. Wat toch allemaal mogelijk is met de techniek. Lijkt me voor jullie ook leuk om bij thuiskomst dit digitale boekwerk rustig te bekijken. De bananencake lijkt me overigens ook heerlijk. Valt me alleen een beetje tegen dat jullie de kikkers niet geproefd hebben. Ik zeg altijd tegen de kinderen dat ze een hapje moeten proeven ;). Geniet nog lekker van julie avontuurlijke reis! Oh ja, en nog een goed en gezond 2014! Is voor jullie in ieder geval goed begonnen. Groetjes van Bianca en Frank