Op naar de Baltische Staten

12 juli 2016 - Zaandijk, Nederland

Morgen vertrekken we!!! Eerst rijden we naar Kiel, daar nemen we de ferry naar Klaipeda in Litouwen. Daar komen we donderdagmiddag aan. Vrijdag een dagje rondkijken in Klaipeda. Zaterdag springen w op de fiets om de Baltische Staten te verkennen. Het is de bedoeling dat we via Letland naar het oosten van Estland fietsen om uiteindelijk in Tallinn te aan te komen. Vandaar langs de kust terug naar Klaipeda. Dan met de auto terug naar Nederland. Maar dan is het al half augustus......we gaan zien of dat allemaal lukt. Via deze reisblog proberen wij jullie regelmatig op de hoogte te houden!

1. W&T:
    GO FOR IT!
    We gaan er natuurlijk van uit, dat het allemaal gaat lukken en blijven graag op de hoogte van jullie belevenissen!
    Groeten, kus en tot ziens,
    T&W.
  2. Cor en Carla:
    Mooi plan!
    We zijn benieuwd naar jullie belevenissen.
    Gr. C & C
  3. Frits van der Made:
    13 juli 2016
    Hoi Nel en John, ik wil jullie een hele fijne vakantie toewensen, geniet er maar lekker van, en denk maar ff niet aan ons Nel, wij gaan gewoon door met scannen hihihi, groetjes Frits Xx.
  4. Joop:
    13 juli 2016
    Allereerst een heel goede reis gewenst en veilig en gezond weer thuis komen!
    Hebben al wat over de te volgen route gehoord en maakt ons zeer nieuwsgierig!
    Hartelijke groeten van ons hier aan jullie daar!
  5. Martin en Loes:
    Beste John en Nel
    We vinden het een hele onderneming, maar dat zijn we van jullie wel gewend. Heel veel fiets plezier en een behouden reis toegewenst.
    GroetjeS Martin en Loes.
  6. Willem Aangeenbrug:
    Net en John,
    Een hele mooie reis gewenst.
    Geniet er van en ga jullie op deze site volgen.
    groetjes
    Willem
  7. Jannie:
    Heel veel fietsplezier,dikke kus
  8. Marijke van Essen:
    13 juli 2016
    Hallo lieve sportievelingen, we wensen jullie heel veel fietsplezier, nieuwe indrukken, mooie plekjes en mooi weer in de Baltische Staten. Stuur maar vaak foto's. Lijkt ons ook leuk om te bezoeken (per auto :-).
    Evert en Marijke
  9. André Verheggen:
    Lieve vrienden,

Wij wensen jullie en goede reis. Fiets voorzichtig. Wij kijken uit naar jullie belevenissen.

Liefs Tonnie en André
  10. Ineke Visser:
    Heel veel plezier! Ik ben benieuwd naar jullie belevenissen. Xx
  11. Henk Ras:
    13 juli 2016
    Veel plezier en hopelijk hebben jullie een beetje redelijk weer. We zijn benieuwd!
  12. Evelien:
    14 juli 2016
    Ha John en Nel, Heel veel plezier en lekker genieten. Bedankt dat we mogen meegenieten via jullie blog. xxx