Op weg naar Malee's resort

5 januari 2014 - Chiang Dao, Thailand

Het is maar een paar kilometer naar het Elephant training centre. De ' voorstelling' begint om 10.00u. De olifanten worden in de rivier gebaad door de Mahouts( olifantenverzorger), daarna wordt een demonstratie gegeven hoe de olifanten worden ingezet in de bosbouw.  Allemaal een beetje een hoog kaboutergehalte........

Daarna weer het echte fietsen. De weg gaat op en af, maar het tempo zit er goed in. Het is ook maar een korte etappe naar Chiang Dao. In het plaatsje slaan we en rijden we nog 7 kilometer naar Malee's resort. Datr is werkelijk een oase! Een aantal aparte bungalows in een tuin/ park omgeving. Malee( de eigenaresse) kookt zelf (allleen vandaag op zondag niet....). Gelukkig was er nog eén bungalow vrij voor 4 personen. We werden gevraagd ' s avonds mee te gaan naar een restaurant in Chiang Dao.

Eerst 's middags nog naar een tempel in de buurt gelopen (500 treden!)

Het eten was weer super. Wat een heerlijke smaken hier in Thailand. Inmiddels hadden we besloten om hier nog een dag te blijven hangen, omdat we dan een (extra) fietstocht kunnen maken naar enkele verder gelegen dorpjes ( hill tribes)

1. Jeannette:
    6 januari 2014
    Wij zijn echt jaloers op jullie. Mooi weer, prachtige omgeving, lieve mensen en vooral heerlijk eten!
    Veel plezier verder.
    Liefs,