Groet uit de toekomst!

1 januari 2014 - Internationale luchthaven Changi, Singapore

Wij wensen jullie een fijne jaarwisseling vanuit 2014...!!!!! Nu net in Singapore aangekomen. Het is hier 6.38 uur en in Nederland dus 23.38... Dus de champagne staat klaar?  Wij passeerden de jaarwisseling ergens boven de Golf van Bengalen. In het vliegtuig werd er geen aandacht aan besteed. De meesten sliepen of keken een filmpje. Dus we hebben maar een 2 borrels aan laten rukken, met een zakje chips( eerste foutje in 2014!)en hebben elkaar een gezond 2014 gekust!

Zitten nu bij Starbucks achter een walgelijk grote kop koffie. Over 2 uur vertrekt ons vliegtuig naar Chiang Mai in Thailand. We melden ons weer...

1. Dirk De Blaeij:
    Lieve familie alle goeds op jullie pad en een wunderfull 2014
  2. Ineke Visser:
    1 januari 2014
    Net even een fles champagne naar binnen gewerkt en ik wens jullie een heel mooi nieuw jaar en een geweldige reis. Ik neem er nog eentje om te proosten op een prachtig mooi 2014 . Kus en veel plezier.
  3. Annemiek:
    1 januari 2014
    Gelukkig nieuwjaar! Maak er een fantastische reis van.
  4. Janny:
    1 januari 2014
    Lieve mensen, de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Wel apart zo'n jaarwisseling!!!! Nog even een goede vlucht gewenst!
  5. Marjan:
    1 januari 2014
    heel veel plezier en doe voorzichtig
  6. Yvonne en Chris:
    1 januari 2014
    Jullie ook een heel fijn 2014 en een heerlijke vakantie! PS jullie huis staat nog overeind :-) De Buurtjes
  7. Magda en Jelle Hoogeboom:
    1 januari 2014
    Een heel gezond,gelukkig en reizend 2014 !!!!!!!!
    Groetjes Jelle en Magda.