weer een dag dichter bij het vertrek

27 december 2013 - Zaandijk, Nederland

Vandaag moest het dus gebeuren! De fietsen moeten secuur ingepakt worden om het transport (gooien?) per vliegtuig te kunnen doorstaan. Het is voor deze reis wel zo´n beetje het meest kritisch onderdeel....Je moet er niet aan denken dat de fiets niet aankomt of (ernstig) beschadigd raakt! Dan moeten we alsnog aan het strand gaan liggen!

Maandag gaan we de fietsen alvast naar Schiphol brengen, waar we ze in een bagagekluis kwijt kunnen. Hoeven we er dinsdagochtend niet mee te sjouwen.

Verder ligt alle bagage wel klaar. Veel zomerkleding dus! Zullen wel aan de temperatuurovergang moeten wennen...

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marijke:
    27 december 2013
    Wij hebben ook twee maal een fiets per vliegtuig vervoerd, maar ik kan je zeggen, zoals er gesmeten wordt met koffers zo voorzichtig werden de fietsen in het vliegtuig geplaatst. Wij hadden vertraging maar zagen uit de verte de fiets er al ( met liefde) in getild.
  2. André Verheggen:
    Lieve Nel en John,

Wij wensen jullie een goede reis. Doe voorzichtig en kom weer
    "heel" terug.
    We gaan jullie volgen.
  3. Magda Hoogeboom:
    Lieve Nel en John,

Een hele fijne vakantie en veel fietsplezier. Pas goed op elkanderen op je zelf. Stoer hoor zo`n fiets vakantie te gek !!!

Groetjes en veel liefs.

Magda en Jelle XXXXX
  4. Martin & Loes:
    Hoi Nel en John,
    Het lijkt ons een heel interessante en mooie reis,hopelijk niet te veel lekke banden rijden! wij zullen jullie volgen,
    Heeeele fijne Vacantie,
    Groetjes Martin en Loes