Reacties

Reacties 1 - 50 van 137

Naam Reactie Datum
Nel en John van Loon Beste Gree, Dat is wel mogelijk. Om verdere afspraken… 8 mrt. '20
Gree Lust, voorzitter Vrouwen Van Nu Oostzaan Wij willen graag dat u een avond bij ons komt verzorgen… 6 mrt. '20
Carolien Wat hebben jullie weer een prachtige reis gemaakt.👍🙂… 30 dec. '19
Loes Het was voor jullie, maar ook voor ons een spannende… 30 dec. '19
Angelique Titulaer Bedankt voor jullie verhalen! En alvast een heel mooi… 29 dec. '19
Ineke Visser Erg leuk om zo met jullie mee te reizen! Goeie reis… 29 dec. '19
Jaap Bartels Mooie reis en nu wachten op weer een mooie avond. 29 dec. '19
Magda en Jelle Hoogeboom Weer een schitterende reis, waar jullie nog heel lang… 29 dec. '19
Magda en Jelle Hoogeboom Ja, nu waren jullie echt toeristen ook weer een belevenis. 29 dec. '19
Magda en Jelle Hoogeboom Ja, vast wel vreemd om zo ver weg kerst te vieren.… 29 dec. '19
Magda en Jelle Hoogeboom Dat was vroeg op vanmorgen, kwart over zeven al op… 29 dec. '19
Magda en Jelle Hoogeboom Een lekkere wandeldag en weer vriendelijke gastvrije… 29 dec. '19
Nico het is weer ongelooflijk deze reis die jullie gemaakt… 29 dec. '19
Magda en Jelle Hoogeboom Weer wat geleerd over Vietnam en lekker aan de meloenen.… 29 dec. '19
Magda en Jelle Hoogeboom Op de bonnefooi een slaapplaats vinden, jullie durven… 29 dec. '19
Henk Ras Het was ons weer een waar genoegen getuige te zijn… 29 dec. '19
Magda en Jelle Hoogeboom Mooi verhaal weer en wat lijk je op je zus Nel. 29 dec. '19
Magda en Jelle Hoogeboom Wat een apart stuk fruit rood met groene bobbels.… 29 dec. '19
Magda en Jelle Hoogeboom Geweldig gister die varkens in hok achter de brommer… 29 dec. '19
Magda en Jelle Hoogeboom Wat een aardige mensen en erg behulpzaam leuk hoor. 29 dec. '19
Magda en Jelle Hoogeboom Vandaag weer met de ferry geweldig!! En die zwaluwnesjes.… 29 dec. '19
Magda en Jelle Hoogeboom Eerste dag al meteen 50 km gefietst, wat maken jullie… 29 dec. '19
Joop Hartelijk dank voor jullie mooie en informatieve verhalen… 29 dec. '19
Peter Beij Leuk allemaal. De tijd vliegt. Voor je het weet zit… 29 dec. '19
Tjibbe en Margriet Bedankt voor jullie geweldige verslag. We hebben genoten… 29 dec. '19
Marijke van Essen Prachtige verhalen. Van alle ‘ gesmuld’. Maar… 29 dec. '19
Rita Johnston Safe trip home. Once again I thoroughly enjoyed reading… 29 dec. '19
Nico zo na drie dagen uithuizig te zijn geweest weer thuis… 28 dec. '19
Nel en John van Loon Vanmiddag gegeten. Zacht vruchtvlees, lijkt een beetje… 28 dec. '19
Nel en John van Loon 👍🏻😃 28 dec. '19
Jannie Hebben jullie het nu al gegeten? 27 dec. '19
W&T ..of gewoon..... zijn aardige gezicht/ uitstraling😜 27 dec. '19
Nel en John van Loon Wat heerlijk Peter dat je zo’n leuke avond hebt… 27 dec. '19
Nel en John van Loon Ja, we hebben er wel om gelachen. Gelukkig waren we… 27 dec. '19
Joop Zo zie je maar weer, de toerist wordt all over the… 27 dec. '19
Marijke van Essen hahahahahaha wat een verhaal, daar zijn jullie mooi… 27 dec. '19
Ger en Aafke Datwastweer, veilig naar huis en op naar de volgende… 27 dec. '19
Rolf Stuurt die dame alleen of is ze ook de motor? Zo ja,… 25 dec. '19
Loes wat hebben jullie de kerst van je leven meegemaakt… 25 dec. '19
Tjibbe en Margriet Hoi Nel en John, Vanuit Wormer wensen we jullie fijne… 25 dec. '19
Peter Sterrenburg sr. Gisteravond bij HP Inez, met Myrthe Ruben,Thomas en… 25 dec. '19
Henk Krook Beste Nel en John en andere reisgenoten, vanuit een… 25 dec. '19
Ineke Visser Fijne kerstdagen allemaal 🎅🏽 25 dec. '19
Marijke van Essen Lieve Nel en John en familie. We wensen jullie feestelijke… 25 dec. '19
Joop Weer mooie belevenissen! Wij genieten er van! Fijne… 24 dec. '19
Nico fijne kerstdagen in vietnam 24 dec. '19
Nel en John van Loon Ja, met Kerst zijn we nog op het platteland. Morgenochtend… 23 dec. '19
Nel en John van Loon Hallo Margriet en Tjibbe Sorry voor de late reactie.… 23 dec. '19
Marijke van Essen Geweldig wat jullie allemaal meemaken!! Wat een verschillende… 23 dec. '19