To the (not so)wild west

26 juli 2016 - Paatsalu, Estland

Alweer prachtig weer! Vandaag gaan we verder naar het westen, echt het platteland in.
We blijven zo'n beetje de kustlijn volgen. Hele rustige asfaltweggetjes met af en toe een auto. Een heel contast met gisteren langs de A1.
Af en toe passeren we een klein slaperig dorpje. Mensen zie je weinig. Toch is er wel aardig wat landbouw. Maar je ziet toch ook wel veel braak land. En natuurlijk bossen, heel veel bossen.....
Paatsalu is ons einddoel voor vandaag. Maar we weten eigenlijk niet goed of daar overnachtingsgelegenheid is. Tostamaa is een wat groter dorp en daar stond aangegeven dat er een tourist information is. Na enig zoeken bleek dat in een groot landhuis te zitten. Daar zaten 3 verschrikte tieners achter een tafel die geen woord engels konden uitbrengen.....dus dat hielp niet veel.
Sporadisch komen we andere fietsers tegen en toevallig wist een Frans stel te melden dat in Paatsalu een soort gueshouse is met kampeergelegenheid.
Dus daar zijn we nu aangeland. Alweer een prachtige aan een baai van de Oostzee.